חמשת הדברים החשובים ביותר כשבוחרים חיתולים למבוגרים מוצרי ספיגה

 

  1. גודל –  התאמת הגודל הינו דבר חשוב מאוד. המון אנשים מאמינים כי חיתולים גדולים יותר גם סופגים יותר. זו טעות קריטית. אם תבחרו תיתול גדול מדי או חיתול קטן מדי הוא ישפיע באופן דרמטי על ספיגת הנוזלים ויגרום לאי נוחות ואפילו ללנזילות או לחץ מיותר על המתניים. חשוב להתאים את גודל החיתול ללקוח בצורה מושלמת.

 

  1. איכות המוצר – חשוב לבחור בחברת חיתולים מומלצת עם שיש עליה ביקורות חיוביות. ישנם בשוק המון חברות של חיתולים למבגורים ומוצרי ספיגה וחשוב ללכת אחרי מותגים גדולים ואמינים.

 

 

  1. כמות הספיגה – לכל מותג של חיתולים למבוגרים ישנם אפשרויות ספיגה שונות. חיתול ליום שונה מחיתול של לילה מכיוון שתדירות ההחלפה פוחתת בלילה לכן חשוב לבחור את החיתול לפי כמות הספיגה הנדרשת

 

  1. טיפול בריחות – חשוב לבחור במותג חיתולים שמשתמש בתכונה לניטול ריחות רעים. מותגים איכותיים בדרך כלל יהיו עשויים מבד נושם ואיכותי וימנוע ריחות רעים לכל אורך השימוש בחיתול.

 

 

  1. שירות – כשמחפשים חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה חשוב מאוד לשים לב לבעל העסק ונותן השירות. שירות טוב שווה זהב במיוחד בחיתולים למבוגרים. שימו לב שמשווק החיתולים יודע על החיתול שהוא מוכר לכם ויכול להסביר ולהתאים לכם את החיתול המושלם ככה תוכלו להמנע מחיפוש אחר מותג עדיף ותקבלו המלצה לחיתול המושלם שיתאים בדיוק עובורכם.

 

חיתולים מומלצים מאת נועם-לי

מבצע!
60.00
מבצע!
55.00
מבצע!

חיתולים למבוגרים

חיתולים סאני CLASSIC PLUS מידה L

120.00

חיתולים למבוגרים

חיתולים סאני CLASSIC PLUS מידה M

105.00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *